اخبار خودرویی, اخبار هیوندای

ایده خلاقانه هیوندای برای تامین دسترسی مناسب در مناطق روستایی

هیوندای برنامه جدیدی را با سرویس VIVe در روستاهای اسپانیا آغاز کرد

ویوه VIVe یک سرویس خودروی اشتراکی با خودروهای تماما برقی است که هیوندای به عنوان نمونه، از منطقه Campisábalos (Guadalajara) اجرای این سرویس را آغاز نمود. به لطف داشتن نمایندگی در اقصی نقاط دنیا قصد دارد همه جا این سرویس را گسترش دهد.

بنا بر ادعا و تعهد هیوندای مبنی بر ارائه خدمات حمل و نقل سالم و دوستدار محیط زیست برای همه مردم، این برنامه را طراحی و اجرا نموده است. تا کنون ده شهر کوچک در منطقه کوهستانی La Hiruela در مادرید به این برنامه پیوسته‌اند.

 

 

هیوندای- روستا

در حال حاضر برای 70 نفر از ساکنان این منطقه که در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، یک خودروی هیوندای کُنا Hyundai Kona منظور شده که می توانند بدون آسیب به آن منطقه در آنجا تردد کنند.

هیوندای با سرویس VIVe یک قدم جلوتر خواهد رفت

لئوپولدو ساتروستگی Leopoldo Satrustegi مدیرعامل هیوندای موتورز اسپانیا گفت:

” با آگاهی از دشواری‌ها و محدودیت‌ها در برخی مناطق روستایی اسپانیا، از سال گذشته اولین سرویس خودروهای اشتراکی برقی را در Campisábalos (Guadalajara) راه‌اندازی کردیم. با توجه به استقبال خوبی که از این سرویس شد و بنا به تعهدی که کمپانی هیوندای برای تامین و بهبود شرایط حمل و نقل فراگیر دارد، این اقدام می تواند نقش موثری در ارتقاء وضعیت حمل و نقل داشته باشد.”

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

 

Merino دهیار منطقه La Hiruela گفته است:

“با بهره‌مندی ساکنین این منطقه از سرویس VIVe، آنها می توانند به راحتی برای مراجعه به پزشک یا خرید به مناطق اطراف چون Buitrago بروند. سابقا تعداد محدودی اتوبوس فقط در زمانهای خاصی از اینجا عبور می کرده. این سرویس هیوندای نشان میدهد که تکنولوژی می تواند متناسب با مناطق روستایی نیز عمل کند و کیفیت زندگی را ارتقاء بخشد. همچنین فرصتهای جدیدی برای ساکنین این مناطق فراهم می کند.”

 

تقاضا برای سرویس VIVe، تنها با یک کلیک

هر شهر/روستایی با کمتر از 10 هزار نفر جمعیت می تواند جهت دریافت این سرویس اقدام نماید. نزدیکترین نمایندگی هیوندای به آن منطقه برای تامین سرویس VIVe در آنجا و خدمات پشتیبانی آن اقدام خواهد کرد.

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

افرادی که برای این سرویس ثبت‌نام کنند می توانند تا مدت سه ماه بصورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. پس از این دوره، با پرداخت هزینه استفاده از این سرویس مقدور می باشد. کاربران ضمن اتصال به اپلیکیشن VIVe، می تواند خودرو را برای زمان مشخصی رزرو کنند. اعضای این شبکه در زمان رزرو شده می توانند به باز کردن قفل خودرو دسترسی داشته باشند، هر گونه آسیب دیدگی را گزارش دهند. تیم پشتیبانی این سرویس، موظفند این هماهنگی را انجام همچنین محدودیت تردد را برای کاربران تا شعاع 150 کیلومتر تحت کنترل داشته باشند.

 

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

 

هیوندای پیش بینی می کند تا پایان سال 2021، بتواند 80 منطقه را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

هیوندای- روستا

20201030_Transvision_Hyundai

 

درباره هیوندای کُنا بیشتر بدانید (لینک بشه به مقاله قبلی)

 

منبع: هیوندای نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *