اخبار خودرویی, اخبار هیوندای

روز زمین و ادای احترام کمپانی هیوندای به این روز

هیوندای چگونه به روز زمین ادای احترام کرد؟

کمپانی هیوندای با انتشار یک ویدیو در روز 22 آپریل امسال، به عنوان بخشی از کمپین جهانی هیدروژنی که مدتهاست آن را دنبال می کند، روز جهانی زمین را گرامی داشت. در این ویدیو، گروه پاپ کره ای BTS هنرنمایی می نمایند. هیوندای می خواست دورنمای خود را در رابطه با استفاده از انرژی هیدروژنی و پایبندی اش به ساخت آینده ای پایدارتر را ابراز کند.

 

روز زمین - هیوندای

برای این فیلم، اعضای گروه BTS و مناظری بسیار خاص و دیدنی انتخاب شده اند تا به زیبایی های ویژه ای از زمین اشاره و تاکید نمایند: رنگ آبی اقیانوسی، سفید خالص، آسمان آبی، تشعشعات خورشید، کریستال های قطرات باران، نور ستارگان و شادابی درختان و چوب. خودروی نکسو Hyundai NEXO که خودروی الکتریکی پیل سوختی (FCEV-Fuel Cell Electric Vehicle) این کمپانی و از جدیدترین محصولات آن است، در آخر ویدیو خودنمایی می کند که بیانگر دورنمای این کمپانی و تلاش آن برای جایگزینی سوخت هیدروژنی به منظور ساخت آینده ای بهتر است.

روز زمین - هیوندای

Hyundai NEXO (FCEV)

 

این ویدیو در دو نسخه 60 و 120 ثانیه ای در کانال بین المللی این کمپانی در یوتیوب، در روز جهانی زمین آپلود شده و قرار بر آن است که در هفته های آتی در شبکه های تلویزیونی مختلف به نمایش گذاشته شود. هیوندای تلاش نموده تا با این ویدیو، احترامی که برای مادرمان زمین قائل است را نشان دهد و اعلام کند که به تلاش برای ساخت آینده ای پایدارتر تعهد دارد.

روز زمین - هیوندایروز زمین - هیوندایروز زمین - هیوندای

وونهونگ چو (Wonhong Cho)، مدیر اجرایی و مسئول بازاریابی کمپانی هیوندای گفت:

” ما امیدواریم که این فیلم بتواند مشتریان و طرفداران ما را در سراسر دنیا ترغیب کند تا از سیاره مان، زمین بیشتر مراقبت کنند. ما همچنان به منظور ارتقاء آگاهی مردم بابت چالش های محیط زیستی زمانمان، کمپین جهان هیدروژنی را با گروه BTC دنبال خواهیم کرد تا از سوخت هیدروژنی به عنوان راهکاری برای آینده ای پایدارتر حمایت کنیم.”

روز زمین - هیوندای روز زمین -هیوندای روز زمین - هیوندای روز زمین - هیوندای روز زمین - هیوندای روز زمین - هیوندای روز زمین - هیوندای

چطور با هیوندای و کمپین حمایت از زمین همراه شویم؟

این کمپانی ایده ای را مطرح نموده که افراد از تمام جهان برای دقایقی چراغ های محلشان را خاموش کنند و با فلاش دوربین خود در آینه از خود سلفی بگیرند. حامیان این کمپین از تاریخ 13 آپریل تا 4 می، عکس هایشان را در شبکه های اجتماعی خود با هشتگ #darkselfiechallenge منتشر کنند و همچنین @hyundai.lifestyle را منشن نمایند.

روز زمین - هیوندای

منابع : هیوندای نیوز، وبسایت رسمی هیوندای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *