اخبار خودرویی, اخبار هیوندای

سانتافه جدید 2021 توسط هیوندای موتور رونمایی شد

SUV محبوب اروپایی با نوآوری های جدید و آخرین تکنولوژی های روز

سانتافه 2021 اولین خودروی هیوندای در اروپاست که تمام اجزایش از پلتفرم نسل سوم این کمپانی بهره برده است. نتیجه آنکه از نظر عملکرد، کارایی و امنیت میزان قابل توجهی ارتقاء یافته است. این خودرو مقارن با بیستمین سالگرد تولید سانتافه به عنوان اولین SUV این کمپانی، رونمایی شد. مدیران ارشد این کمپانی معتقدند که این خودرو با توجه به نیازهای کاربران و مشتریان آنها طراحی و ساخته شده است و با بهره مندی از آخرین تکنولوژی ها و طراحی ظاهری فوق العاده اش، یک SUV خاص مطلوب خانوادگی را به طرفدارانش ارائه می دهد.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

طراحی ظاهری جذاب و گیرا

با اینکه تفاوت های ظاهری سانتافه 2021 بسیار قابل توجه است هنوز این کمپانی، این محصول را در نسل جدید معرفی ننموده است. تغییرات بدنه چون جلوپنجره وسیعتر و امتداد آن تا چراغهای T شکل DRL (Daytime Running Lamp) هویت بصری ویژه ای به این خودرو داده. ویژگی های آیرودینامیکی بدنه و گوشه ها، باعث بهبود راندمان این خودرو شده اند.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

آپشنی برای علاقمندان بدنه لوکس تر

برای اولین بار این کمپانی، گزینه ای را برای سانتافه جدید منظور کرده تا برای صاحب خودرو احساس خاص تری به ارمغان آورد.

این پکیج انتخابی، شامل رینگ های 20 اینچی با طراحی اختصاصی، پایین سپرهای متفاوت با روکش فلزی است که همخوانی بیشتری با رنگ و جنس بدنه دارد.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

طراحی داخلی سانتافه 2021

سانتافه جدید، دارای فضای داخلی راحت تر و جادارتر نسبت به مدل های پیشین است. با انتخاب متریال های متناسب و نرم، احساس خاص بودن را به کاربرانش القا می کند. طراحی داشبورد و کنسول کاملا نوین است و از نمایشگر AVN 10.25 اینچی استفاده شده. در کنسول مرکزی، شاسی انتخاب mode رانندگی منظور شده که بسته به نوع جاده، راننده می تواند بین گزینه هایش انتخاب کند. طراحان این خودرو به این موضوع توجه ویژه نموده اند که از صندلی راننده همه چیز تحت کنترل باشد. بنابراین دسترسی دکمه ها، شاسی ها و حتی داشبورد توسط راننده کاملا منظور شده است.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

اولین خودرو با پیشرانه انتخابی هیبریدی / پلاگ-این هیبریدی در اروپا

با اینکه هنوز ناگفته های بسیاری درباره این خودرو وجود دارد اما با توجه به محبوبیت پیشرانه کونا (Hyundai Kona) الکتریکی و هیبریدی، هیوندای استفاده از پیشرانه های جدیدش را توسعه داده است. سانتافه جدید 2021، اولین خودروی هیوندای در اروپا خواهد بود که با پیشرانه “Smartstream” هیبریدی و پلاگ-این به بازار عرضه می شود.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

کمپانی هیوندای اعلام نموده است که از سپتامبر امسال، این خودرو به بازار اروپا راه خواهد یافت.

سانتافه - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

منبع: هیوندای نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *