اخبار تویوتا, اخبار خودرویی, اخبار میتسوبیشی, اخبار هیوندای

نمایشگاه ژنو لغو شد

نمایشگاه بین المللی ژنو، امسال برگزار نمی شود

امسال قرار بود نودمین دور نمایشگاه سالیانه خودرو ژنو (GIMS- the Geneva International Motor Show) از تاریخ 5 تا 15 ماه مارس برگزار شود اما سه روز پیش از بازگشایی نمایشگاه لغو شد.

از تاریخ 28 فوریه، دولت سوییس قانونی را تصویب نمود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح بین المللی، اجتماعات بالای 1000 نفر نباید برگزار گردد.

نمایشگاه ژنو

موریس تورتینی (Maurice Turrettini) رییس موسسه برگزارکننده نمایشگاه ژنو، با سپاس از تمام عوامل برگزاری این مراسم گفت:

“ما بابت این شرایط متاسفیم، اما سلامت شرکت کنندگان در اولویت اول برای ما و تمام خودروسازان می باشد.

این یک مساله فوق اضطراری و البته ضرری عظیم برای تولیدکنندگانی است که در این نمایشگاه و حضور در ژنو سرمایه گذاری کرده بودند.”

نمایشگاه ژنو

لغو این مراسم در حالی بود که ساخت استندها تقریبا به اتمام رسیده بود و حال باید برای جمع کردن آن وقت گذاشته شود.

این تصمیم عواقب مالی سنگینی برای کلیه افراد درگیر نمایشگاه داشته است اما تیم برگزاری اعلام نموده که هزینه تمامی بلیط های خریداری شده به صاحبانشان بازگردانده می شود.

قابل ذکر است که سال گذشته حدود 600 هزارنفر در نمایشگاه ژنو 2019 شرکت کرده بودند.

به نقل از تورتینی، چنین گردهمایی قابل جابجایی برای چند هفته یا چندماه نیست. بنابراین تصمیم دارد برگزاری این نمایشگاه را بطور کلی برای سال 2020 لغو نماید.

تصویری از نمایشگاه ژنو سال 2019

 

در عین حال که خودروسازانی چون تویوتا، هیوندای، کیا، مرسدس بنز، آئودی، فولکس واگن، فیات، بنتلی، بی ام و، پورشه و رنو قرار بود در این نمایشگاه از جدیدترین محصولاتشان رونمایی کنند، کمپانی هایی نیز به لطف امکان رونمایی مجازی و کم هزینه، غرفه ای رزرو نکرده بودند.

فورد، سیتروئن، جگوار، لامبورگینی، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، تسلا، ولوو، سوبارو و پژو که سالهای گذشته حضور نسبتا فعالی در این نمایشگاه داشتند، امسال در لیست غرفه ها نبودند.

منابع: وبسایت رسمی GIMS، باما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *