اخبار هیوندای

چند حقیقت جالب درباره کارخانه خودروسازی هیوندای در آلاباما

9حقیقت جالب درباره کارخانه خودروسازی هیوندای در آلاباما

جنوب مرکزی شرق ایالات متحده آمریکا

(Hyundai Motor Manufacturing Alabama(HMMA          

1-هیوندای برای مونتاژ سدان های سوناتا و الانترا در این کارخانه بیش از 400 روبات را به خدمت گرفته است. این روبات ها کار رنگ‌آمیزی و نصب شیشه‌ی جلوی خودروها را انجام می‌دهند.

2-همه‌ی روبات‌ها نیازمند بازوهایی برای انجام کار خود نیستند. سیستم تک کیت تعدادی از وسیله‌ها را برای انتقال قطعات در طول خط تولید بکار گرفته است.  کارخانه‌ی آلاباما یکی از دو کارخانه در کل جهان است که از این روبات‌ها استفاده می‌کند.

3-HMMA به خاطر کیفیت ساخت به خود افتخار می‌کند. هدف کارخانه برای کنترل کیفیت رسیدن به کیفیت عالی بیش از 97 درصدی در خط تولید است.

4-کارخانه بزرگ است و ساختمان‌های آن مساحتی بیش از 28 هکتار را اشغال کرده‌اند. این کارخانه دارای دو کافه تریا، مرکز تناسب‌اندام و… است.

5-این مقدار فضا نیازمند کارکنان زیادی است.HMMA به‌صورت تمام‌وقت دارای پرسنل 3 هزار نفری و 500 تا 600 نفر پرسنل موقتی است که در زمان بیماری و مرخصی کارکنان دیگر مشغول بکار می‌شوند.

6-کارهای تمام‌وقت در کارخانه‌ی هیوندای بسیار مطلوب هستند و دلیل خوبی وجود دارد. اعضای تیم تمام وقت در سال بین 67 تا 70 هزار دلار درآمد دارند.

7-این کارخانه ظرفیت تولید سالانه‌ی 395 هزار دستگاه خودرو را دارد. خط تولید می‌تواند در هر ساعت 75 دستگاه خودرو تولید کند و خروجی متوسط کارخانه در هر روز بالغ بر 1550 دستگاه خودرو است.HMMA بر پایه‌ی تقاضا برخی یک‌شنبه‌ها نیز به تولید خودرو می‌پردازد اما این مقدار هرگز بیش از دو یکشنبه در ماه نیست.

8-تأثیر اقتصادی این کارخانه بر ایالت آلاباما 4.8 میلیارد دلار است. هیوندای می‌گوید که این کارخانه مسئول ایجاد 38 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم و 20 درصد تولید ناخالص داخلی بخش Montgomery می‌باشد.

9-اعضای کارخانه‌ی HMMA در سال 2012 در آگهی تجاری حضور یافتند. به خاطر اینکه آگهی نیازمند خواندن آوازی از راکی بود، آن‌ها در کارخانه شروع به خواندن آواز کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *