اخبار خودرویی, اخبار میتسوبیشی

آوتلندر فیو پرفروشترین خودروی پلاگ-این هیبریدی در دنیا(قسمت اول)

هفت دلیل برای آنکه میتسوبیشی آوتلندر فیو را برای خرید انتخاب کنید 

برای کسانی که راندن این خودرو را تجربه کرده اند دلایل متفاوتی برای جذابیتش دارند. برخی از افرادی که دوستدار محیط زیست هستند، این خودرو را به شایستگی برمیگزینند و برخی مجذوب آزادی عملکرد چهارچرخ متحرک و هندلینگ حرفه ای این خودرو می شوند. در ادامه به هفت دلیل متمایز برای گزینش این خودرو اشاره می شود:

 

1- آوتلندر فیو پرفروشترین خودروی پلاگ-این هیبریدی در دنیاست!

این خودرو در بین همرده هایش دارای محبوبیتی متمایز است. آمار فروش آن، فقط در انگلستان، 50 هزار دستگاه از سال 2013 تا کنون بوده است. سازگاری اش با حفاظت از محیط زیست، قابلیت تغییر از حالت رانندگی شهری به حالت آفرود، سایز مناسب برای سفرهای خانوادگی و با استانداردهای کافی از لوکس بودن که آن را برای رفت و آمد روزانه تبدیل به انتخابی شایسته می کند، همگی از ویژگی های منحصر بفرد این خودرو بشمار می روند.

آوتلندر فیو- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

2- سهولت شارژ

از مزایای خودروهای پلاگ-این آن است که برای شارژ شدن، به بنزین نیاز ندارد و این وجه تمایز آنها با خودروهای هیبریدی عادی است. این خودروها بطور مستقیم نیرو را از منبع الکتریکی دریافت کرده بنابراین میتواند بطور کامل حتی با باتری کار کند و تعداد دفعات بسیار کمی به پمپ بنزین مراجعه کند یا حتی بی نیاز از سوختگیری باشد.

برای شارژ باتری های این خودرو راه های متفاوتی وجود دارد که کاربران بنا به سلیقه و زمان بندی شخصی میتوانند یکی از آنها را برگزینند:

  • این خودرو می تواند با اتصال به برق شهری 220 ولت با جریان 16 آمپر به ترتیب در 3.5 ساعت شارژ شود.

آوتلندر فیو- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

  •  در خارج از ایران، شارژرهایی خانگی وجود دارند که یکبار در بیرون از خانه نصب می شوند و از آن به بعد خودرو می تواند در حدود چهار ساعت شارژ کامل شود.

  • با رفتن به ایستگاه های شارژ خودرو، با استفاده از سیستم شارژ سریع، می تواند بیش از 80 درصد شارژ خودرو ضمن نیمساعت اتصال به برق شارژ شود. (این گزینه به طور مداوم توصیه نمی شود.)

 

3- تا 600 کیلومتر بدون دغدغه برانید

این خودرو می تواند تا 45 کیلومتر مستقلا با نیروی باتری برود و در حالت سوخت ترکیبی تا 600 کیلومتر بدون دغدغه سوختگیری برود.

آوتلندر فیو- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

ادامه دارد…

منبع: وبسایت رسمی میتسوبیشی موتورز انگلستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *