اخبار هیوندای

آیا مانیتور بلایند اسپات هیوندای کارایی لازم را برای رانندگان دارد؟

مانیتور های بلایند اسپات

هیوندای برندی است که تا کنون از تکنولوژی هایی شبیه موتور هایی که با  سوخت هیدروژنی کار می کنند و یا خودرو های خودران استفاده کرده.

با توجه به پیشرفته بودن تکنولوژی هایی که در بالا ذکر شد ، تکنولوژی مانیتور های بلایند اسپات، تکنولوژی ای پیش پا افتاده به نظر می رسد.

این تکنولوژی راه خود را به بسیاری از کمپانوی های تولید خودرو باز کرده و در صورت استفاده همگانی می تواند نجات پخش جان بسیاری از انسان ها باشد.

در حال حاضر این تکنولوژی در خودرو های نکسو (Nexo)  شرکت هیوندای، در قالب ریموت پارک خودرو ،کمک به حفظ فاصله مابین دو خودور به صورت نمایش  موقعیت در یک صفحه بزرگ جاگذاری شده .

این مانیتور ها از سیستم های سنسور دوربین عقب برای ردیابی سایر وسایل نقلیه استفاده می کند و اطلاعات را دریافت و نمایش می دهند.

این اطلاعات هنگام حرکت و یا تغییر مسیر به شما هشدار های لازم را می دهند. این هشدار به صورت یک نوار نارنجی چشمک زن در آینه بقل ظاهر می شود.

این مانیتور ها نمائی از چپ و یا راست جاده را به شما نمایش می دهد.

دوربین هائی که با این مانیتور ها متصل هستند زاویه ای با دید عریض دارندکه در زیر آینه های درب ها قرار دارد. این فناوری یک دید 360 درجه برای پارک نیز فراهم می کند.

 

تست ها در شرایط آب و هوائی خشک نشان داده که مانیتور های بلایند اسپات می توانند به عنوان یک مزیت در رانندگی جاده ای به حساب بیایند .

استفاده از این تکنولوژی مانند هر تکنولوژی جدید دیگری باید در ذهن رانندگان نهادینه شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

برگرفته از وبسایت مجله ماشین انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *