اخبار میتسوبیشی

تکنولوژی دنو درایو میتسوبیشی چیست و چگونه کار می کند

 دنو درایو اکوسیستمی در راستای تولید انرژی های پایدار

دنیای امروز و نیاز های آن به روند زندگی ما انسانها جهت می دهد. دنو در

تکنولوژی های روز به دنبال کشف جهان هستند، آنها می خواهند  از روش هائی استفاده کنند که علاوه بر سود آوری ضرر کمتری را نیز به دنیای اطراف وارد کنند.

در این میان انسانها نیز به دنبال بهره بردادی از امکانات سیاره زمین هستند و در راستای داشتن رفاه بیشتر در تلاشند  طوری از انرژی های در دسترس استفاده کنند که ضمن داشتن رفاه از زمین نیز محافظت کرده و آن را برای مدت طولانی تری برای خود حفظ کنند.

استفاده از تکنولوژی کم هزینه نیست، اما می توان آن را به سادگی مدیریت کرد.

 

شرکت میتسوبیشی موتورز با در نظر گرفتن این کلیت، اکو سیستمی برای تولید انرژی در خانه ها طراحی کرده که علاوه بر مدیریت هزینه تولید آن به محیط زیست نیز آسیب نمی رساند .

دنو درایو سیستمی است که از چند پنل خورشیدی برای تولید انرژی ،  یک باطری برای ذخیره آن و یک منبع تقسیم تشکیل شده .

به وسیله این سیستم می توان علاوه بر خودور ، برق خانه را نیز هم زمان تامین کرد.

پنل های خورشیدی در طول روز انرژی لازم را تامین کرده ، باتری آن را ذخیره می کند و در زمان تاریکی و تمام شدن شارژ خودرو هائی مانند خودروهای الکتریکی EV و یا خودرو های هیبریدیPHEV  می توان از این انرژی استفاده کرد. این تکنولوژی به دارندگان خودرو های الکتریکی و هیبریدی این امکان را می دهند که انرژی مورد نیاز خودرو های خود را در خانه تولید کنند.

خانه هائی که به سیستم دنو درایو مجهز شده تمام نیاز های صاحبانشان را برآوره می کند، از تولید انرژی گرفته تا تقسیم و ذخیره آن.

این سیستم به طور مجزا نیز کار می کند و کارائی آن منوط به اتصال به ماشین نیست.

مشارکت در تولید انرژی های سبز از دیگر مزایای این سیستم است. میتسوبیشی موتورز تلاش دارد در راستای تولید انرژی های پایدار و سبز بیش از پیش  فعالیت کرده و تولیدات خود را به این سمت ببرد.

تکنولوژی دنو درایو در همین ماه به بازار های جهانی برای فروش ارائه شده.

برگرفته از وبسایت میتسوبیشی موتورز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *