اخبار خودرویی, اخبار میتسوبیشی

میتسوبیشی موتورز از زنان پیشرو در رالی حمایت می کند

میتسوبیشی برای دومین سال پیاپی در مسابقات سالیانه Rebelle Rally 2020 شرکت کرد

مسابقات Rebelle Rally اولین رالی اختصاصی زنان است که سالیانه در آمریکا برگزار می شود. این رالی که مسیر آن از 48 ایالت آمریکا میگذرد، یکی از طویل ترین مسابقات در بین همنوعانش است. این مسابقه در 10 روز حدود 2000 کیلومتر از دریاچه تاهو تا شرق سن دیگو در ناهموارترین مسیرها می گذرد.

میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی (Mitsubishi Motors North America- MMNA) برای دومین سال، از تیم Record the Journey (RTJ) حمایت کرد. این تیم هر سال با رانندگان متفاوتی وارد مسابقات می شود. امسال متشکل از Rachael Ridenour و  Kristie Levy است که به ترتیب 32 و 25 سال سابقه حضور در ارتش آمریکا را داشته اند. سال گذشته این کمپانی با شرکت دادن اکلیپس کراسEclipse Cross با حداقل تغییرات، مقام دوم را توسط همین تیم بدست آورد.

زنان- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

زنان- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده زنان- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

تصاویری از رقابت سال گذشته

 

آوتلندر فیو، به عنوان اولین خودروی هیبریدی-الکتریکی در سلسله رقابت های Rebelle Rally

میتسوبیشی به عنوان یک برند پیشرو در صنعت خودرو به انتخابی بسیار شجاعانه دست زد. تیم RTJ تصمیم گرفتند امسال اولین خودروی فیو را وارد این مسابقات کنند بنابراین آوتلندر فیو Mitsubishi Outlander PHEV را برگزیدند. مارک شافین Mark Chaffin مدیر اجرایی MMNA اذعان کرد:

“تیم Record the Journey هرگز دست از چالش برنمی دارند و تسلیم نمی شوند. ما مفتخریم که از آنها با اطمینان به کیفیت تولیدات میتسوبیشی حمایت کنیم. ما از ورود اولین خودروی فیو PHEV در Rebelle Rally بسیار هیجان زده ایم. این رالی بطور همزمان قدرت کار تیمی، قابل اطمینان بودن خودرو و توانایی غلبه بر موانع را محک می زند. همکاری مفتخرانه ما با تیم Record the Journey بیانگر حمایت ما از تمام کسانی است که در برابر مشکلات می گویند: من می توانم!”

باید یادآوری کرد که آوتلندر فیو Mitsubishi Outlander PHEV پرفروشترین خودروی پلاگ-این هیبریدی دنیا بوده است.

زنان- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

مسابقه Rebelle Rally امسال از 7 اکتبر آغاز شده و تا 18ام ادامه دارد. طرفداران میتسوبیشی و خودروهای هیبریدی-الکتریکی بی صبرانه منتظر نتایج این رقابت استثنایی هستند.

 

زنان- فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

وبسایت رسمی این مسابقه بطور Live رقابت را گزارش می کند:

https://www.rebellerally.com/live/

 

منبع: مدیا میتسوبیشی کارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *