اخبار خودرویی, اخبار میتسوبیشی

اقدام ارزنده مدیرعامل میتسوبیشی موتورز انگلستان پس از اخبار شیوع ویروس کرونا

میتسوبیشی موتورز چگونه از مشتریانش پس از شیوع ویروس کرونا حمایت کرد

راب لیندلی (Rob Lindley)، مدیرعامل میتسوبیشی موتورز انگلستان با نامه ای خطاب به مشتریان و علاقه مندان این برند مشهور خودروسازی، آنها را از وضعیت این کمپانی آگاه و به آنها اطمینان خاطر داد که همچنان از حمایت و پشتیبانی این شرکت برخوردارند. در ادامه ترجمه اصل نامه آمده است:

* (برخی از قسمت های نامه به منظور روانی کلام، خلاصه شده و ترجمه عین نامه نمی باشد.)

مشتریان عزیز،

در ابتدا امیدوارم شما و خانواده هایتان در سلامت کامل باشید و تمام آنچه می توانید برای محافظت از خود در برابر این بیماری وحشتناک انجام بدهید. اگر خودتان به این ویروس مبتلا شده اید یا کسی را میشناسید که درگیر این بیماری شده باشد، دیگر لازم نمیدانم از اثرات این ویروس بر سلامت انسان ها صحبت کنم.

درحال حاضر چه اتفاقی افتاده است؟

بنابر دستور جدید دولت انگلستان مبنی بر تعطیلی تمام مشاغل غیرضروری به منظور محدود کردن شیوع این ویروس، اعلام می کنم که تمامی نمایشگاه ها و نمایندگی های فروش میتسوبیشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد. البته، تیم پشتیبانی سرویس خودرو در مواقع ضروری، کارمندان بخش هایی که انجام مسئولیتشان از منزل برایشان مقدور نیست، به عنوان مشاغل ضروری بشمار آمده بنابراین تمام نمایندگی های سرویس و دپارتمان پشتیبانی همچنان باز و آماده خدمت رسانی هستند.

این برای شما به چه معناست؟

اگر شما همچنان باید به ضرورت از خودروی خود استفاده کنید و احیانا نیاز به تعمیر یا پشتیبانی داشتید، لطفا با نمایندگی محل زندگی خود تماس بگیرید تا در اولین فرصت برای رفع نیاز شما اقدام لازم صورت گیرد. اگر بنا به هر دلیل نمایندگی مربوطه تعطیل یا در دسترس نبود با شماره پشتیبانی مشتریان (در انگلستان) * یا با آدرس ایمیل ما (cs@mitsubishi-cars.co.uk) در تماس باشید تا ما به شما راهکارهای دیگری پیشنهاد دهیم.

از شماهایی که از سفرها و عبور و مرور غیرضروری پرهیز می کنید، اما خودروتان نیاز به تعمیر دارد یا موعد کنترل و چک کردن آن فرا رسیده، تقاضا میکنیم که کارکرد خودروتان را در حدی که هست نگهدارید و استهلاک آن را به حداقل برسانید تا هفته های پیش رو بگذرد. البته اگر شرایط خاص و ضروری باشد، برای کارکرد بالای 1000 مایل حتی اگر زودتر از موعد چک سالیانه خودرو باشد، تیم ما خود را به شما خواهد رساند.

میتسوبیشی - کرونا

به ما کمک کنید تا این سرویس ها را بتوانیم حفظ کنیم.

خواهشمندیم اگر به کووید-19 مبتلا هستید یا علائم مشکوکی مبتنی بر داشتن این ویروس دارید، به نمایندگی های ما مراجعه نفرمایید. حتی اگر مبتلا هستید و به هردلیل ملزمید خودروتان را سرویس کنید، پیش از مراجعه از جانب نمایندگی، لطفا کارشناسان ما را از این موضوع مطلع کنید. همچنین تقاضامندیم به قوانین فاصله گذاری احتماعی و دستورالعمل های ضدعفونی مداوم احترام بگذارید تا این سرویس ها در طول این مدت بحرانی امکان پذیر و مداوم بماند.

میتسوبیشی - کرونا

اگر قادر به پرداخت نیستید، مساله ای نیست!

ممکن است شما به این ویروس مبتلا نشده اید اما فارغ از این دغدغه در شرایطی قرار گرفتید که از لحاظ اقتصادی دچار مسائلی شده اید و برای آینده تان نگرانی بازپرداخت اقساط خود را طبق تعهد سابق دارید. اگر شما از طریق نمایندگی های ما یا شرکای ما شوگان فایننس (Shogun Finance) یا Shogun Vehicle Leasing (نمایندگی های انحصاری فروش پاجروهای جدید) اقساط خود را پرداخت می کنید، می توانید تقاضای تعویق پرداخت اقساط خود را بنمایید تا با همکاری هم از این دوران بحرانی گذر کنیم. لطفا در این صورت با واحد امور مشتریان منطقه خود تماس بگیرید و مساله خود را مطرح کنید اما خواهشمندیم در پاسخ دهی آنها شکیبا باشید زیرا احتمالا با تعدد تماس ها مواجه هستیم.

همه ما به نظر متخصصان توجه کنیم

این رویکرد ماست که همواره آخرین توصیه های دولت، مسوولین بهداشت جامعه انگلستان و سایر سازمان های مربوطه را رعایت کنیم و به شما اعتماد داریم که شما نیز از همین رویه پیروی می کنید. تا زمانی که دستورالعمل های جدید صادر شود، ما نیز پاسخ خواهیم داد اما تا آن موقع، ما در خدمت شما هستیم و منتظریم که شرایط به حالت نرمال و کسالت آور سابق تغییر کند.

تا آن زمان از خودتان و عزیزانتان تا حد امکان مراقبت کنید.

 

با بهترین آرزوها

راب

* این قسمت به دلیل اختصاصی بودن اطلاعات تماس به محدوده انگلستان از نامه حذف شده است.

میتسوبیشی - کرونا

منبع: وبسایت رسمی میتسوبیشی موتورز انگلستان، صفحه فیسبوک میتسوبیشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *