اخبار میتسوبیشی

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800 نام خودرو
ژاپن کشور سازنده
2008 سال طراحی
4سیلندر 16سوپاپه موتور
1800 سی سی حجم موتور
تنفس طبیعی تنفس موتور
  دیفرانسیل جلو انتقال نیرو
140اسب بخار در ۶۰۰۰دور در دقیقه حداکثر قدرت
176 نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور
CVT جعبه دنده
11.5 ثانیه شتاب ۰ تا ۱۰۰
192 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت
 1350 کیلومتر وزن
4570 سانتی متر طول
1760 سانتی متر عرض
1490 سانتی متر ارتفاع
8.6 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت داخل شهر
5.5 لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر مصرف سوخت خارج شهر
6.6 لیتر درهر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی
59  لیتر حجم باک
یورو 5 استاندارد آلایندگی
 

میتسوبیشی لنسر از سال ۲۰۱۴ وارد بازار ایران شد و به نحوی آهسته، پیوسته و بی حاشیه به فروش خود ادامه داد و در سال ۲۰۱۷ نیز نمونه نیوفیس آن از سوی آرین موتور به مشتریان ایرانی پیشکش شد.

پیشرانه:

میتسوبیشی لنسر موجود در بازار ایران با دو نوع موتور تنفس طبیعی به حجم‌های ۱.۶ و ۱.۸ لیتر به دست مشتریان ایرانی رسیده است. در این بین پیشرانه ۱.۸ لیتری لنسر به عنوان پشرانه پرقدرت‌تر همراه با گیربکس سی وی تی قادر است ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن‌متر گشتاور را به سوی محور جلو ارسال کند که سبب شده این سدان ۱۳۵۰ کیلوگرمی ظرف مدت زمان ۱۱.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین میانگین مصرف سوخت و حداکثر سرعت این مدل نیز به ترتیب ۶.۶ لیتر و ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت ارزیابی اعلام شده است.

امکانات :

لنسر از لحاظ تجهیزات رفاهی آن‌چنان دست پر ظاهر نشده اما به هر حال می‌تواند به کف نیازهای مشتریان این‌گونه سدان‌هایی وارداتی جمع‌وجور به طرزی رضایت‌بخش پاسخ دهد . از جمله امکانات رفاهی موجود در لنسر سال ۲۰۱۴ نسخه ۱.۸ لیتری اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کروز کنترل، سنسورهای پارک در قسمت‌های جلو و عقب خودرو، سیستم‌های ترمز از قبیل: ترمز کمکی، ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز، چراغ‌های اتوماتیک، تنظیم ارتفاع نور خودکار، چراغ مه شکن در جلو، چرخش نور چراغ‌ها در سرپیچ، سیستم شستشوی کاسه چراغ، فرمان حساس به سرعت الکتروهیدرولیکی با تنظیمات دو حالته و روکش چرم+ دکمه‌های کنترل، هشت اسپیکر به علاوه ساب ووفر که سیستم صوتی راکفورد برای لنسر به ارمغان آورده، نمایشگر لمسی مرکزی با قطر ۷ اینچ، دوربین دید عقب، بلوتوث، ورود بدون کلید، تهویه خودکار صندلی راننده با تنظیمات دستی، گرمکن صندلی‌های جلو، تودوزی چرمی صندلی‌ها، آینه جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن و سانروف.

کابین لنسر 1800:

هنگام حضور در کابین میتسوبیشی لنسر با سبکی از طراحی داشبورد مواجه خواهید شد . سادگی بیش از حد آن می‌تواند تا حدودی به ذوق شما خدشه وارد آورد؛ به ویژه طرح کنسول میانی و دریچه‌های تهویه مستطیل شکل آن کاملا قدیمی به نظر می‌رسد. غربیلک فرمان لنسر نیز به همراه حالت سیلندری دوگانه کیلومترشمار از جلوه جذاب و قابل قبولی در مقایسه با محصولات امروزی برخوردار نیست؛ هرچند که لنسر در زمان خودش یعنی سال ۲۰۰۷ میلادی که نخستین مرتبه این خودرو وارد بازار شد، می‌توانست به خوبی پاسخگوی نیازهای بصری کاربران باشد.

برای مشاوره با همکاران ما برای خرید لوازم یدکی اصلی میتسوبیشی اینجا کلیک کنید.

میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *