اخبار میتسوبیشی

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2013

میتسوبیشی اوتلندر

میتشوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر نام خودرو
ژاپن کشور سازنده
2013 سال طراحی
4سیلندر 16سوپاپه موتور
2400 سی سی حجم موتور
تنفس طبیعی تنفس موتور
 2 دیفرانسیل انتقال نیرو
166 اسب بخار در ۶۰۰۰دور در دقیقه حداکثر قدرت
219 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه حداکثر گشتاور
  با قابلیت تعویض 6 دنده به صورت دستیCVT جعبه دنده
10.5 ثانیه شتاب ۰ تا ۱۰۰
190 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت
 1451 کیلوگرم وزن
4655 سانتی متر طول
1811 سانتی متر عرض
1678 سانتی متر ارتفاع
9.4 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت داخل شهر
7.5 لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر مصرف سوخت خارج شهر
9.3 لیتر درهر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی
63  لیتر حجم باک
یورو 5 استاندارد آلایندگی

میتسوبیشی اوتلندر، کراس اور سایز متوسطی است که از سال 2001 تا کنون در چهار نسل مختلف روی خط تولید میتسوبیشی قرار داشته است.

 مشخصات فنی

اوتلندر از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری بهره می برد که توانایی تولید ۱۶۶ اسب بخار توان در 6000 دور در دقیقه و ۲۱۹ نیوتون متر گشتاور در 4200 دور در دقیقه را دارد. این توان توسط یک گیربکس سی وی تی که 6 دنده مجازی را نیز شبیه سازی می کند به هر چهار چرخ اوتلندر منتقل می شوند.

شتاب صفر تا صد اعلامی اوتلندر 10.5 ثانیه است و مصرف سوخت این خودروی 1495 کیلوگرمی نیز 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر برای یک رانندگی در سیکل ترکیبی است. سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر در قسمت جلو مک فرسون و در قسمت عقب مولتی لینک است.

ترمز های این خودرو نیز در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی هستند که به امکاناتی مانند سیستم ضد قفل ،  توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و ترمز کمکی اضطراری نیز مجهزند.

 طراحی ظاهری :

اوتلندر چهره کلاسیک و فرم بدنه کشیده ای دارد که باعث می شود ظاهرش مقداری متفاوت تر از سایر شاسی بلند های در حال تردد در خیابان ها باشد.

در نمای جلو از چراغ های نسبتا باریکی استفاده شده که توسط جلو پنجره مزین به دو خط کرومی به یکدیگر متصل شده اند، ارتفاع بالای چراغ ها و خط کاپوت نیز باعث می شود که اوتلندر قد بلند تر به نظر برسد.

 

 کابین و فضای داخلی:

طراحی کابین اوتلندر مانند ظاهر آن مقداری متفاوت و خاص است؛ در سمت راننده دیزاین قطعات حجیم است و همه چیز در آن سمت متمرکز شده و وقتی به سمت سرنشین جلو می رویم، دیگر خبری از امکانات متنوع نیست و تنها با طراحی مینیمال دو عدد دریچه تهویه مطبوع مواجه می شویم که به طور اختصاصی برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده اند.

فرمان خودرو ۳شاخه است و کلید های مربوط به کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی آن قرار گرفته، دو شیفتر نیز در پشت فرمان وجود دارد که به مانند سایر خودرو های میتسوبیشی ثابت هستند و با چرخش فرمان حرکت نمی کنند.

 

  امکانات ایمنی و رفاهی

اوتلندر به 7 ایربگ مجهز است که شامل راننده، سرنشین جلو، جانبی های جلو، پرده ای جلو و عقب و زانویی راننده است. این خودرو توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادفات یورو انکپ دریافت کند و ایمنی خوبی در تصادفات دارد. همچنین سیستم های کمک رانندگی موجود در اوتلندر مانند سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل هرزگردی و سیستم کنترل حرکت در سربالایی نیز تجربه رانندگی بهتری را با اوتلندر فراهم می کنند.

میتسوبیشی اوتلندر از لحاظ امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد و آپشن های آن کاربردی به نظر می رسند . سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، چراغ های جلو زنون، چراغ شور، سنسور نور، سنسور باران، سانروف دو حالته، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، گرمکن صندلی های جلو، سیستم صوتی راکفورد فازگیت با 9 بلندگو، کلید های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، درب صندوق برقی و ردیف سوم صندلی ها در مدل 2015 امکانات رفاهی قابل ذکر اوتلندر هستند.

رقبا:

رقبای اصلی اوتلندر، تویوتا رو4، نیسان ایکس تریل، رنو کولئوس، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو محسوب می شوند.

برای مشاوره با همکاران ما برای خرید لوازم یدکی اصلی میتسوبیشی اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *