اخبار خودرویی, اخبار هیوندای

هیوندای i20 جدید با سری N Line کامل می شود

در پی آنکه هیوندای در ابتدای امسال از جدیدترین i20 رونمایی کرده بود، هفته گذشته نسخه N-line را معرفی نمود. این خودرو از بروزترین تکنولوژی های هیوندای در ایمنی و آسایش سرنشینانش برخوردار است.

خودروهای N-Line هیوندای چه تفاوتی دارند؟

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

خودروهای N-Line هیوندای که تولید آن از سال 2017 برای اولین بار برای هیوندای i30 آغاز شد، به خودروهایی از این برند اطلاق می شود که دارای ظاهری اسپرت و تعلیق قوی تر هستند.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

هیوندای i30 N-Line ساخت 2017

نام N ارجاع به مرکز تحقیقات نامیانگ “Namyang R&D Center” در کره جنوبی دارد. در این مرکز بسیاری از خودروهای جدید هیوندای و کیا تست می شوند.

 

ویژگی های ظاهری هیوندای i20 N-Line

این خودرو نیز همانند سایر خودروهای سری N  هیوندای، ظاهری متاثر از خودروهای رالی دارد. فرم و رنگ سپرهای جلو و عقب، چراغ های مه شکن مثلثی شکل و سیستم اگزوز دوقلو همگی بر این ویژگی دلالت می کنند. همچنین بدنه این خودرو کاملا آیرودینامیک طراحی شده است.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

هیوندای i20 N-Line در چهار رنگ عرضه می شود: مشکی (Phantom Black)، طوسی (Aurora Grey)، سفید یخی (Polar White) و برنجی (Brass). برای رنگ سفید این خودرو، گزینه سقف مشکی نیز قابل انتخاب می باشد. این مطلب نشان دهنده اهمیت هیوندای به سلیقه متنوع مخاطبانش است.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

همچون سایر خودروهای سری N این خودروساز کره‌ای، فضای داخلی با صندلی های اسپرتی که بر روی آنها نوشته N و دوخت های قرمز رنگ دارد، مجهز شده. این نماد N همچنین بر روی فرمان و سایر جاهای خودرو نیز به چشم می خورد.

ویژگی های فنی هیوندای i20 N-Line

هیوندای i20 N-Line با دو نوع موتور عرضه می شود: یکی موتور 1.2 لیتری استاندارد MPI با 84 اسب بخار نیرو و دیگری موتور 1 لیتری T-GDI با قدرت 100 و 120 اسب بخار. موتور نوع دوم، از لحاظ سیستم تعلیق، عملکرد موتور و صدای اگزوز کاملا بهینه طراحی شده است تا تجربه منحصربفرد رانندگی را به دارندگانش تقدیم کند. هیوندای i20 N-line با سیستم هیبریدی 48 ولتی نیز موجود است که در ترکیب با سیستم هوشمند انتقال نیروی دستی (Intelligent Manual Transmission –  iMT) مصرف سوخت بسیار کمی دارد.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

تمامی خودروهای هیوندای i20 N-Line با لاستیک 17 اینچی هستند.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

از حیث مشخصات ایمنی به ویژگی های SmartSense هیوندای مجهز است. آپشن های خودرو شامل طیف بسیار گسترده ای است که خدماتی چون Hyundai Live Service و Hyundai’s Bluelink را دربرمیگیرد. این سیستم ها به کاربران امکان کنترل برخی از گزینه های خودرو را از راه دور می دهند.

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

خودروی جدید i20 از بهار 2021 در تمامی بازارهای اروپا موجود می شود.

و اما تصاویری از هیوندای i20 که ابتدای امسال رونمایی شده بود:

i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده i20-فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پاینده

منبع: هیوندای نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *