اخبار تویوتا, اخبار خودرویی

برف پاک کن های تویوتا همانند رادار های هواشناسی عمل خواهد کرد

پیش بینی وضعیت آب و هوا به کمک برف پاک کن ها

تویوتا

تویوتا برای بهبود پیش بینی وضعیت آب و هوا توسط گیرنده های خود گزارشاتی از برف پاک کن های شیشه جلو میگیرد و آنها را  بررسی می کند.

تویوتا با همکاری شرکت Weather news  اعلام کرد از نوامبر امسال قصد دارد داده هائی که از برف پاک کن های شیشه های جلو  دریافت می کند را بررسی کرده  و برای بهبود پیش بینی وضعیت آب و هوا از آن بهره ببرد.

این آزمایش ابتدا در شهره های آچی، توکیو و اوزاکا انجام می شود.

طبق گفته این شرکت آزمایش تائید میگوید اطلاعات مربوط به عملکرد برف پاک کن های جلو با اطلاعات هواشناسی در همان منطقه آیا در تضاد خواهد بود یا خیر

اگر چه می توان این اطلاعات را از رادار های هواشناسی نیز دریافت کرد اما گاهی اتفاق می افتد که رادار های سنتی اطلاعات درست را به گیرنده ها منتقل نمی کند . با تمرکز بر عملکرد برف پاک کن می توان این اطلاعات را اصلاح کرد.

Weathernews شرکتی است که هر روز حدود 180000گزارش وضعیت آب و هوائی را جمع آوری کرده و به پایگاه ها می فرستند. این اطلاعات با کمک داده های جمع آوری شده از برف پاک کن ها تکمیل می شوند .

تویوتا اعلام نکرده انجام این آزمایش تا کی ادامه خواهد داشت.

اما اعلام کرده این روند جمع آوری اطلاعات، از فرستنده هائی که در خودرو ها وجود دارد، در آینده برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به تصادف وکنترل ترافیک استفاده خواهد شد.

برگرفته از وبسایت اسلش گیر

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *